poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wyzwaniowe ateciaki + przechwałki ;)

W Świąteczne południe zapraszam do nowego wyzwania jakie na blogu Kreatywnego Pola proponuje Wikucha. Tematem jest "13". Zrobiłam dwa ateciaki.

Pierwszy- bingo



I drugi z bohaterką jednego z moich ulubionych seriali, czyli housową Trzynaście 



Przyłączcie się i pokażcie nam swoją interpretację wyzwania.

I jeszcze chciałam się pochwalić wyróżnieniem na blogu Kwiatu Dolnośląskiego- jest mi niezmiernie miło, bo kartka, którą tam zgłosiłam powstała z myślą o mojej mamie i jestem z niej z niej, nieskromnie powiem- zadowolona :)



Pozdrawiam cieplutko z pięknym słońce za oknem (tylko temp nieadekwatna do tego obrazu).



1 komentarz :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...