środa, 11 kwietnia 2012

Wędrownik

Dziś w drogę wyruszył mój pierwszy album wędrowny :) Razem z kilkoma fajnymi dziewczynami zorganizowałyśmy pierwszą edycję wędrownika na fejsbukowej grupie SCRAP :) Bardzo jestem ciekawa jak to wszystko wyjdzie :)

Długo zastanawiałam się nad tematyką mojego albumu a że lubię rzeczy praktyczne (oprócz tego, że piękne ;) ) to zdecydowałam, że będzie dotyczył jednej z moich pasji- pasji kulinarnej.

Album będę chciała zbindować ale by było łatwiej go zapełniać posłałam go w świat jedynie przewiązanego tasiemką.



Okładka jest z wyciętym otworem a w nim białe płócienko z naprasowanym nadrukiem, zakryte plastikową szybką.




Pierwsze strony to powitanie i krótki liścik dla Dziewczyn.





Następnie mój osobisty wpis w moim osobistym wędrowniku.






I dwie ostatnie strony, gdzie wpiszą się wędrujące scraperki oraz miejsce na znaczki z koper, w których będzie przesyłany album.




No i tył albumu.



Już nie mogę się doczekać kiedy powróci do mnie zapełniony- hihi :)

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)

A, jeszcze przypominajka i zaproszenie do mojego skromnego candy :)










9 komentarzy :

  1. jak to slangowo mówi młodzież? : MEGA :) Dopieszczony w każdym calu! Dzieło sztuki :) scrapo-kulinarnej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ;-) Aż Ci zazdroszczę ;-) Pozdrawiam i czekam na nowości na kulinarnym blogu - muffinki z budyniem u mnie królują ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. o jej, jej, jaki cudny, istne cacuszko! pędzę na FB sprawdzić, co to za grupa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny albumik, na pewno reszta wpisów też będzie dopieszczona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo! Bardzo mi się podobają te kolory. No i zaintrygowało mnie wykonanie okładki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Album cudny, w pięknej kolorystyce:)

    Zdjęciem jak najbardziej możesz się "poczęstować";)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny i z moimi ukochanymi stemplami)))

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, jak pięknie i delikatnie go ubrałaś. Szkoda, że wymacam go na samym końcu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...