czwartek, 26 kwietnia 2012

Wędraś Edyty - Romantyczny Album

Pierwszy raz biorę udział w akcji wędrujących albumów. Nie mogłam się już doczekać kiedy dostanę pierwszy. Dostałam w piątek, wczoraj dokonałam wpisu a dziś wyruszy w dalszą drogę :)
Miałam przyjemność wpisywać się do Romantycznego Albumu Edyty, która zrobiła taką okładkę:


A to już mój wpis- pierwsze koty za płoty, czekam na następnego wędrowca, który trafi do mych drzwi :)







Ciekawe jak miewa się mój wędrownik? :)
Pozdrawiam ciepło.

9 komentarzy :

  1. Przepięknie romantyczny wpis! Sama delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ romantycznie! Przepiękny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudownie Ci wyszedł ten wpis. Szkoda, ze album dopiero zaczął wędrówkę bo chciałabym go zobaczyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, romantyczny i nastrojowy...
    nic, tylko podziwiać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że tego wpisu się obawiam, nie wiem, czy poradzę sobie, tak dobrze, jak Ty :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te papiery Pampered Pets:) a Twój wędraś opuścił moje mury i powędrował do Ani, musieliśmy podjąc decyzję o pominięciu na razie Oli, do czasu aż się odezwie:(...ciekawe co z moim wędrasiem...mam tylko nadzieję, że Oli nic się nie stało i tylko dostępu do neta nie ma.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...