poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Pocieszajka

Ciężkie dni i noce za mną, moja córa męczy się z okrutnym kaszlem, to nie infekcja a alergia/astma, mamy już kolejny raz zwiększaną dawkę leków, marzę o przespanej spokojnie nocy- spokojnej przede wszystkim dla niej ale i dla mnie. Mało mnie w sieci, mało na blogach, zaniedbałam nawet pojawiające się wyniki wyzwań, w których brałam udział i jakże miłą niespodziankę znalazłam właśnie na blogu Craftfun


za funową karteczkę Wielkanocną


Dziękuję bardzo :)

Pozdrawiam ciepło.



4 komentarze :

  1. kochana, zdrówka! Teraz pewnie najgorszy okres na astmę - te pyłki :( my z kaszlem alergicznym w środę do lekarza... ale nie o tym miałam. Chciałam Ci pogratulować :))) i podziękować również, bo karteczka śliczna od Ciebie doszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję kłopotów ze zdrowiem córci :( Trzymam kciuki za poprawę :) I gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymajcie się dziewczynki dużo zdrowia gorące całuski pa....)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...