środa, 11 kwietnia 2012

Ateciakowo

Dziś wpis czysto ateciakowy i lekko hurtowy ;)

Na początek aktualne wyzwanie u Scrapujących Polek "Kółka i kropki".  Niektóre kropki wystemplowane przy pomocy folii bombelkowej, tło i zdecydowana większośc zrobiona przy użyciu promarkerów.



ATC z wymiany u Scrapujących Polek "Wiosenne kwiaty". Tło wykonane własnoręcznie- to papier czerpany a kwiatuchy są prawdziwe-suszone.


To jest ateciak-pocieszak "Wiosenne kwiaty", który zrobiłam dla Boei.



A to cudeńko, które dostałam od Boei- ateciak pocieszak "Zapach kobiety" dla mnie- jeszcze raz dziękuję :* jest wspaniały :)

(fotka pożyczona od autorki :) )

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam niebawem :)



2 komentarze :

  1. Choć wszystkie piękne to jeden i tak najpiękniejszy i podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, ale mój - z suszonymi kwiatami na papierze czerpanym - najpiękniejszy :)Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję za wymianę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...