środa, 8 czerwca 2011

Papeteria

Dziś w KP wystartowało kolejne wyzwanie z cyklu Kogel Mogel. Tym razem proponujemy przygotowanie papeterii (koperta + papier listowy), kompletu- karty okolicznościowej i koperty lub kopertówki z pasującym blankiecikiem.

Z braku czasu (czy doba ostatnio jest krótsza??) zrobiłam coś na szybko ale mam nadzieję, że mimo to ma swój urok ;) Tradycyjna papeteria- koperta i papier listowy wykonałam je z kremowego papieru, ozdobiłam embossingiem przy użyciu folderu Budding Vine ze Świata Pasji, pocieniowałam tuszem i lekko ostemplowałam a wszystko wygląda tak:



Zapraszam do wyzwania oraz zobaczenia prac naszego kreatywnego zespołu i gościnnej projektantki.
Dziękuję za odwiedziny i komentarze pod wcześniejszymi postami.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)



5 komentarzy :

  1. wow !
    ale piękny zestaw :)
    sam bym taki chciał mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. już Ci mówiłam, ale powtórzę jeszcze raz piękny, delikatny, skromny - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne ale czego ty nie zrobisz to aż hmmmmmm miło się ogląda. Zdolne te twoje ręcę

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, a jakie urocze. Ślicznie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do wysłania pięknej papeterii, warto również wybrać kopertę ozdobną, aby nie zepsuć efektu wizualnego.
    https://neopak.pl/koperty/koperty-ozdobne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...