środa, 2 lutego 2011

Różany prezent

W Różanej Wymiance u MagiA miałam przyjemność przygotować prezent dla Eli, którą poznałam przy okazji zabawy organizowanej na moim blogu. Wiem, że Ela już dostała paczuszkę więc mogę pokazać co dla niej przygotowałam: drewnianą szczotkę ozdobioną decoupage z motywem małych różyczek oraz broszkę- kremową dziką różę. Do niespodzianki dołączone było jeszcze kilka przydaśków i karteczka ale nie o nie tu przecież chodziło tylko o prezent główny i dlatego pokazuję tylko jego ;)


4 komentarze :

  1. znam ten papier :D Piękna szczotka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To co napisała Novinka wszystko się zgadza BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ,na moim blogu jest wszystko co dostałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż by się chciało taką mieć :) śliczna i taka romantyczna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. baaardzo romantyczne .. a ja przecież mam ten papier ???!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...