środa, 29 grudnia 2010

Niespodzianka

W poniedziałek zawitał do mnie listonosz z wielką poświąteczną niespodzianką :) Ola przekazała w moje ręce swoją wygraną z Candy rocznicowego u Agaty. Kochana Aleksandro D Z I Ę K U J Ę sprawiłaś mi wielką niespodziankę i ogromną przyjemność, bo scrapowanie wciągnęło mnie i gromadzę z wielkim zapałem wszelkie cudowności z tym związane. Dziękuję też Agacie za paczuszkę a w niej same wspaniałości (moja córcia zakochała się w różowym papierze z konikami ;) ).

1 komentarz :

  1. Zapraszam na wymiankę recyklingową do siebie
    http://ugrubcia.blogspot.com/2010/12/post-nr-44-wielka-wymianka-recyklingowa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...