sobota, 15 maja 2010

Moje nowe blogowe dziecko

ałożyłam nowy blog, ma on być kulinarnym notatnikiem, w którym będę umieszczała przepisy, które normalnie znalazłyby się na karteczkach skazane na zapomnienie lub zagubienie. Przepisy, które lubię, które polecam, do których będę chciała wrócić lub takie które chcę wypróbować. Od dziś nie będę zamieszczała przepisów tu ale będę zawsze informowała jeśli jakiś nowy przepis pojawi się w mojej wirtualnej książce kucharskiej. 


Zapraszam i życzę smacznego :)


 

2 komentarze :

  1. Super! Takich blogów nigdy za wiele!
    I ja Ciebie zapraszam do mojego Garkotłuka ;-)
    http://garymoniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ata i już dodaję do blogolinków u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...