czwartek, 18 lutego 2010

Kolczyki fimo i płócienny anioł

Dziś poczyniły się dwie rzeczy.

Pierwsze były kolczyki z masy fimo, którą zakupiłam jeszcze przed wakacjami a w wakacje zrobiłam kilka koralików, upiekłam i tak sobie leżały i czekały aż się nad nimi zlituję ;) I przyszedł ten dzień, kiedy sprzątałam w szufladzie i na nie natrafiłam i powstały proste kolczyki z kwadratów fimo w kolorze butelkowej zieleni i rudości oraz antycznych bigli.


Drugi powstał anioł. Całkiem ręcznie, bo nie chciało mi się rozłożyć maszyny. Mój pierwszy szyciowy anioł.


1 komentarz :

  1. Kolczyki są niesamowite i bardzo je polubiłam :) zwłaszcza, ze są w moich kolorkach, a aniołek jest cudny i na pewno będę chciała takiego jak jakieś maleństwo znajome będzie się rodziło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...